واحد های فعال شرکت

بخش اجرایی

شرکت مهندسین مبین در زمینه های مختلف اجرایی شامل خاک برداری و پایدارسازی گود، اجرای انواع سازه های فلزی و بتنی، اجرای باغ بام، بهسازی و مقاوم سازی انواع سازه ها در برابر زلزله فعالیت دارد که در ذیل توضیحات کامل تری برای هر کدام از این بخش ها ارائه می گردد

بخش فنی

شرکت مهندسین مبین در بخش فنی پروژه های مختلفی در زمینه طرح و محاسبه سازه، طراحی پایدار سازی گود، تحلیل خطر و تهیه طیف طرح ویژه ساختگاه، طراحی معماری، طراحی دکوراسیون داخلی، کنترل پروژه و … انجام داده است که توضیحاتی از آن ها در این بخش ارائه می شود.

بخش اجرای باغ بام

شرکت مبین برای نخستین بار در ایران ، پس از مشورت و همکاری با شرکت‌های بین‌المللی، اقدام به بومی سازی و اصلاح طرح‌های باغ‌بام به شکلی سازگار با اقلیم ایران نموده است و نخستین باغ‌بام ایران را در پروژه‌ای در شهرک غرب اجرا کرده و به بهره‌برداری رسانده است.

بخش تولیدی

شرکت مهندسین مبین به منظور استفاده از برخی محصولات ساختمانی، خود نسبت به تولید آنها مطابق استانداردهای ملی اقدام نموده است که نمونه هایی آز آن شامل تولید کابینت وتیرچه های با پاشنه بتنی، بلوک سیمانی به ابعاد مختلف با بهترین پوکه های معدنی و … می باشد.

بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)

اين بخش همسو با تعهد شرکت نسبت به حفظ و مراقبت از ايمني و سلامت كاركنان و رعايت بهداشت و حفظ محيط زيست و پيشگيري از حوادث ناشي از عدم توجه به مقررات ايمني در کارگاه های شرکت فعالیت دارد.